Dan före dopparedan

Dan före dan. Det har varit fullt upp igen. Och imorgon har jag ännu en hel del saker att ordna före vi kommer iväg och fira jul. Vi har varit hos mina föräldrar idag. Vi var med mamma och hälsa på min mommo. Jag hade inte sett henne på evigheter. Det är lite synd, man borde passa på nu så länge hon finns hos oss. Sen var vi till butiken och tjiis vilken rusning. Vi fick köra tre varv runt parkeringen innan vi ens fick parkeringsplats. Och det här i lilla ynkliga Ingå. Så har det blivit lite byten av julklappar idag, jag har lagat rocky roads (namnam), packat de sista klapparna och fixat lite smått. Nu är det nog bara duschen som gäller och sen ska jag sova. Adde har börjat vakna så tidigt på morgnarna nu så det är bäst att lägga sig i tid. Det har också gått bra utan tutten idag. Han frågade efter den på dagen men sen var det bra. Det tog nog nästan 45 minuter för honom att somna på dagen men han grät inget eller var ledsen utan bara härjade som en tok i sängen. Ikväll somnade han igen bra. Så det är ganska enkelt att sluta med tutten också i den här åldern skulle jag vilja påstå, man måste bara orka själv och hålla fast vid det.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

