Piss

Idag är mitt humör lika piss som vädret. Jag är så trött på det här gråa och regnet. Vem orkar vara ute när det bara är sånt här skit hela tiden?! Adde saknar Ben hela tiden, han gör inte annat än frågar efter pappa och pappa måste jobba. Jag vet inte hur jag ska hinna jobba något den här veckan eftersom det tydligen är svårt för någon att hinna ha Adde. Och jag har sjukt mycket på jobbet. Och så har jag sovit skit inatt. Så pass att jag är ett känslosamt vrak idag som bölar för allt. Snart är det ett nytt år åtminstone, kanske vädret och humöret blir bättre då.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

