Program

Sista lediga dagen för den här gången nu. Lite synd, det har varit ganska skönt med korta veckor och mycket tid tillsammans. Imorgon öppnar dagis igen så det är vardag helt på riktigt.

Igår var jag med Adde till simhallen som planerat. Han var lite vanare än förra gången, grät inte i duschen och hängde inte fast i mig. En liten stund stod han bredvid mig och tittade när vi kom till bassängen men sen började han plaska på. Efter simningen åt han en mega portion mat och sov sen gott. Jag hade själv kunnat sova också, tänk att man blir så trött av simhallen fast man bara sitter på bottnet i barnbassängen. På eftermiddagen åkte vi till Addes faster. Där fick vi god kaka och träffade på köpet Jill och Jon. En riktigt bra dag igår. Idag håller Ben och min pappa på och lagar lite lister. Själv håller jag på att bli ett nervvrak av att hålla reda på Adde som såklart vill vara där med näsan fast i när de skjuter spik. Nu sover han och jag har kastat ut julgranen. Sen får vi se vad resten av dagen för med sig.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Program”

Kommentera

