Tillbaka till vardagen

Tänk att jag känner mig lite stressad inför morgondagen. Det känns som om jag har glömt något och jag kommer väl inte att få sömn ikväll. Det ska nog ändå bli helt skönt med vardag igen, fast det just nu känns som om jag gärna skulle kunna vara hemma någon vecka. Det allra skönaste var nog när Adde var i säng redan 19.30 idag. I två veckors tid har han nu varit i säng tidigast 21 ungefär och kvällarna blir så mycket kortare då. Men vi har prioriterat längre sovmorgnar och visst är det också skönt. Adde kommer säkert att tycka att det blir roligt att komma tillbaka till dagis där han har andra att leka med och mera program än här hemma. Jag kommer antagligen att ha en tuffare månad på jobbet nu så jag borde vara extra laddad nu. Synd att jag inte kan hålla ledigt på sportlovet så som mina två pojkar.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

