Magknip och söndriga stövlar

Idag har nog varit den slöaste dagen på evigheter för min del. Jag vaknade inatt med det värsta magknipet nånsin och var sen vaken över en timme. Idag har jag känt mig lite som en trasa och magen har varit orolig. Så jag har mest suttit på soffan och lekt med Adde. En liten stund var vi ute på förmiddagen och han fick åka lite traktor. När vi skulle klä på oss för att gå ut märkte jag att hans Kuoman var sönder. Halva bottnet på den ena höll på att lossna. Ingen aning hur det kan ha gått så, men åtminstone kan man inte använda dom längre. Så det blev att lägga ut en annons på prylis direkt efter nya stövlar. Vi har två par andra vinterkängor också men nu när det är snö gillar jag Kuoman bäst. De är enkla att klä på, har passligt högt skaft och håller fötterna varma. Tur så får vi ett par nya på tisdag. Hoppas de håller lite bättre, de här höll bara ett par veckors intensivt användande.

20140126-194902.jpg

20140126-194926.jpg

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

