Bilar, bilar

Idag har vi varit och köpt en bil. Vi sålde ju vår kakkosauto för ett par veckor sen och har lånat en andra bil sen dess. Kvällarna har gått till att surfa bilar, mega suck tycker jag. Men nu har vi då två bilar igen. På vägen hem åkte vi via Citymarket för att handla och Adde skulle också få en ny bil. Han ville inte ha någon bil utan valde såklart en traktor. Alla glada och nöjda. Vi hann aldrig öppna Alla hjärtans dag skumppan igår så nu väntar jag på att Ben ska komma hem från ett 60-års kalas så att vi kan skåla lite. Adde somnade som en stock ikväll och jag hoppas han skulle sova till 8 ens en morgon, jag har byggt upp en sån univelka i veckan så jag skulle behöva det.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

3 reaktioner till “Bilar, bilar”

Kommentera

