Matinspis & musiklekis

Jag har helt tappat inspirationen till att laga mat. Det börjar redan i butiken, jag har ingen aning vad jag ska köpa och det slutar med att det blir maletkött. Vi äter samma sak hela tiden och jag är så uttråkad. Var hittar man tips på enkel vardagsmat? Idag sket vi i allt och åt på Hesburger. Adde fick en egen mugg med sugrör och en apa på och den var pop. Ketchup var också en hit. Jag blev riktigt besviken på iso carolina burgaren, inte alls som Carols. För att kompensera det köpte jag berlinermunk till efterrätt och sen anmälde jag Adde (och mig) till musiklekis. Så nästa torsdag börjar vi. Jag tippar på att det blir en succe, men vi får se.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

8 thoughts on “Matinspis & musiklekis”

Kommentera

