Mera motgångar

Här är det same shit fortfarande. Jag var till läkaren idag med mina bihålor och fick lite piller att knappra så kanske det skulle lätta snart. Men sen for tvättmaskinen sönder idag istället. Vad är det nu egentligen att allt ska jävlas på en gång?! Nå låt komma bara, vi tål nog lite skit. Och efter regn kommer solsken.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Mera motgångar”

  1. Vår tvättmaskin for också just sönder..det är i luften..och allt kommer i tre så jag bara väntar på nästa maskin skall säga upp sig-.-

Kommentera

