Privacy

Jag tänkte fortsätta lite på samma tema som med de här gravidfrågorna. Det är nämligen en sak på facebook som stör mig (surprise surprise hehe), och då talar jag inte om vardagsbilderna. Det är när folk skriver grattis åt folk som fått barn innan de ens meddelat om det själv. En människa får reda på det någonstans och börjar skriva och så ser andra det och hänger på. Kan man inte vänta tills de själva meddelar på facebook att de fått barn, om de ens vill göra det. Samma sak kan det vara när någon dött och det tycker jag nog är ännu värre. Jag tror att jag borde sluta vara på alla sociala medier när jag bara stör mig på att man inte får ha ett privatliv någonstans mera.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

