Fråga bloggen

Det brukar alltid finnas någon av er som vet när jag frågar något, så nu ska jag fråga lite om glass. Jag har sökt små glasspinnar, typ Ville Vallaton. De ska vara laktosfria eller åtminstone Hyla och gärna får de vara utan chokladöverdrag. Vi skulle vilja ha någon passlig glass att ge åt Adde men jag har inte hittat. Eskimo finns det ju både Hyla och laktosfria och de är bra förutom det att Adde inte gillar chokladen. Så finns det alls såna där små runda pinnar som han kan äta nånstans?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 reaktioner till “Fråga bloggen”

Kommentera

