Barnens sommarfest

Den 7.6 är det Barnens sommarfest på Ramsholmen med bl.a. Sås och Kopp, Arne Alligator och en massa program. Jag vill jätte gärna gå dit med Adde. Tyvärr så är Ben borta hela den dagen på någon traktorgrej med ”pojkarna” och jag är inte så pigg på att gå helt ensam dit. Så till mitt ärende, är det någon av er som läser som är på väg och vill göra oss sällskap?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

8 reaktioner till “Barnens sommarfest”

    1. Aah, det är tydligen billigare att köpa från aktia före för 11 euro annars är det 15e kontant vid porten..om jag ändå sku kunna lära mig läsa före jag skriver..men är det per huvud eller all for one? o.O

      1. Hehe joo så är det. Men ingen aning om det är per person eller.. Tycker nog det är ganska svinigt om man är stor familj och ska betala 15 för alla.

  1. Jag kan säkert komma med om du vågar fara med en tok som jag 😉 Funderar på att ta Emelia med så har vi barn i samma ålder med så har dom mer sällskap av varandra 🙂

      1. Nej det har varit dåligt med intresse 😛 Det låter nog bra! Bara det är fint väder 🙂 Vi måste höras närmare.

  2. Jo! Du har ju min mailadress så du kan skicka meddelande dit så får du mitt nr. sen så är det enklare. annars kan vi ju hitta på någo annat nån annan gång med minisarna 🙂

Kommentera

