Blond perfection

Jag tog ju mod till mig och blonderade mitt hår själv här för någon vecka sedan. Det är något som aldrig har slutat bra för mig tidigare men nu blev det helt godkänt. Det största problemet är att mitt hår alltid vill bli gult efter en tid och jag hatar det, kalla nyanser ska det vara. Då är silvershampoo räddningen. När jag nu skulle köpa ett shampoo så tänkte jag att jag prövar Blondinbellas nya. Hennes produkter har fått mycket bra kritik så fast det var lite dyrare så köpte jag ändå det. Idag prövade jag det första gången. Resultatet vet jag ännu inte så mycket om då mitt hår är vått plus att jag inte orkade ha det i så länge idag för att det ska vara riktigt effektivt. Men det löddrade väldigt bra och kändes mjukt i håret, inte hårt och strävt så som silvershampoon oftast är. Håret blev inte heller strävt efteråt och så doftar det riktigt gott istället för starkt och kemikaliskt. Så jag tror att det är just så bra som många säger. Nu är jag riktigt sugen på att testa hennes vanliga shampoo och balsam och särskilt torrshampoot. Kanske jag måste investera i mig själv och mitt hår.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

