Livet återvänder

Den här helgen blev inte alls som planerat, ända sedan torsdagen blev det bara blä av allt, bokstavligen. På lördagen var vi till sist alla spyfria och jag mådde t.o.m. helt ok efter att ha fått i mig lite att äta. Jag åkte efter Adde till mina föräldrar och sov en två timmars dagssömn med honom där. Skööönt. Sen kom vi hem och mest slöade, men jag orkade åtminstone byta alla sängkläder. På kvällen försökte jag äta lite igen men inget smakade och det ledde sen till att jag mådde apa imorse igen. Men efter att ha ätit lite hela tiden så återvände livet igen och vi sökte riktigt hem pizza och allt. Efter två bitar var jag proppmätt, snyggt. På kvällen var vi ännu ut på en promenad, ungefär 2 kilometer, allt vad vi orkade med. Stackars Adde har nog varit ganska rastlös här hemma när vi inte har orkat aktivera oss så mycket. Men imorgon blir det att ta tag i vardagen igen och nu vill vi inte ha mera sjukor före tidigast i höst. Det skulle nog behövas en veckas semester för att komma igång efter det här kalaset igen.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

