Semesterfeber

Vi har haft en väldigt bra semester hittills. Igår var det meningen att vi skulle åka till Lomamäen lemmikkipuisto med Amerika kusinerna men så blev ena kusinen sjuk så vi körde på lek hos mommo och mofa istället. Idag är det Addes tur att ha lite feber. Hoppas det inte är något långvarigt. Djuren får vi besöka nästa vecka istället. Idag hade jag tänkt att vi skulle shoppa lite men vi får skjuta på det tills imorgon och ta en lugn hemmadag idag. Själv är jag så sjuuhuukt trött på morgnarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tydligen har semestern ”kickat in” nu och årets trötthet kommit fast mig. På helgen har vi också fullt program. På lördagen ska vi till Kimito på traktorutställning. Jag är inte så ivrig men de två andra i vår familj är desto ivrigare. På söndagen har vi sen stort kalas hos mommo och mofa med hela familjen samlad. Vi ska fira alla födelsedagar som vi missat. Roligt när alla äntligen kan vara på samma plats. Sen borde jag väl börja planera Addes kalas också. Jag skulle inte alls orka just nu men han förtjänar ju verkligen att firas så lite måste jag väl anstränga mig.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

