Slut på semestern

Jepp, jag är tillbaka på jobbet. Visst var det trögt imorse, jag sov dåligt inatt och det känns aldrig roligt att åka på jobb när resten av familjen får bli hemma. Men det har rullat på helt okej. Jag har nästan kommit ihåg alla lösenord och börjar komma på vad jag ska göra. När jag skulle hämta posten så fick jag gå två gånger för jag tog fel nyckel till postboxen med mig. Lite morgonpromenad skadar ju inte. De här två veckorna kommer väl att gå snabbt som attan ändå och sen är vi tillbaka i dagis- och jobbvardagen för alla igen. Jag är ändå nöjd med min semester. Det har varit fint väder och vi har gjort mycket roligt tillsammans med Adde. Endast en vecka tillsammans med Ben var ju nog lite klent men vi får väl satsa på nästa sommar då vi båda borde ha full semester igen.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

