Oro och fötter

Något som man helt klart kommer att få leva med nu resten av livet är den här ständiga oron för sitt barn. Nu har det inte hänt något allvarligt men under sommaren har vi börjat lägga märke till att Adde har en konstig ställning på sina fötter. Han går liksom på insidan av foten, sliter på stortån och insidan av hälen. Det ser lite underligt ut, men han verkar inte lida av det. Nu har jag bokat ett besök till rådgivningen så att hon får se hur det ser ut och antagligen skicka oss vidare till fysio med honom. Jag har ingen lust överhuvudtaget att börja springa hos fysioterapeuten igen (vi gick ju där nästan ett år tills han började gå). Men det här måste ju korrigeras så snabbt som möjligt. Jag hoppas att han kan få inlägg i skorna eller liknande som hjälper. Ni vi får se, på fredagen ska vi åtminstone till rådis och så får vi se hur det fortsätter därifrån.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Oro och fötter”

    1. Vi var till rådgivningen imorse och hon såg genast samma som vi så vi fick remiss till fysio och ska dit nu 2.9. Men hon gissade på att han får någo special skor eller inlägg, att desto värre är det inte. Det tror jag inte heller men man vet ju inte vad det blir senare av det om man inte korrigerar det nu 🙂

Kommentera

