Flunssan from hell

Bered er på ett klagoinlägg. Jag har legat helt däckad på soffan nu i två dagar. Gårdagen var tung, huvudet var tungt som bly, bihålorna värkte och så började jag ännu till spy. Så jag halvsov på soffan hela dagen. Hade väääldigt svårt att orka vara vaken hela kvällen med Adde också men jag var illa tvungen när Ben var på jobb. Så hade jag en riktigt skit natt inatt igen men nu idag börjar det äntligen kännas bättre. Jag kan inte minnas när jag skulle ha varit så här slut av en flunssa senast. Adde har börjat gråta på morgnarna nu också och vill inte släppa iväg mig från dagis. Jag har låtsats som om jag var på väg på jobb som vanligt men han har varit så ledsen så. Jag vet inte vad det kan vara, ett år har han gått där nu och inte gråtit en morgon tidigare. Kanske det är för att där är flera nya barn och en ny ”tant” så mycket är nytt. Jag vet inte, men hoppas det går om snabbt.

Imorgon är vi ju ändå alla lediga, eller ja jag ska kanske jobba några timmar, så var det tänkt men får se nu. Sen åker vi iväg på vår lilla veckoslutsresa och jag hoppas vi får vara någonlunda friska alla. Imorse hade vi också ett lite annorlunda program inbokat men det ska jag återkomma till lite senare. Nu säger jag bara shaas till alla flunssor och välkommen veckoslut.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

