Hormoner

Nu börjar jag minnas hur det var med det här trevliga humöret som gravid. Minsta lilla motgång och tårarna forsar. Jag gråter när jag är glad, när jag är arg, när jag är ledsen och lite däremellan. Jag t.o.m. gråter när jag ser på Bilar, när Blixten hjälper Kungen i mål där i slutet. Riktigt sjukt irriterande, tur att det går om sen. Jag kommer så bra ihåg när jag väntade Adde och fick veta att jag fått underkänt i en tent. Jag var på jobbet och det var som om någon öppnade en kran, jag storgrät i säkert en halvtimme, helt omöjligt att sluta. Jobbigt och pinsamt och allt på en gång. Idag har jag en dålig dag och är förvånad att det inte gått lika. Hoppas att besöket till marknaden kan pigga upp mig. Om jag inte börjar böla där också för någonting.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

