Fredag igen

Så är det fredag igen. Helt otroligt hur den här veckan har rusat iväg. Skönt är det hur som helst med fredag och en helg som jag tror att är helt utan planer. Riktigt najs om man frågar mig. Ikväll ska vi också åka till mina föäldrar och bada fredagsbastu, det om något är skönt. Skulle vi ha lite extra pengar just nu så skulle vi nog fixa vår bastu snabbt som attan.

Nu har jag kommit till den perioden i graviditeten som jag gillar mest. En passlig mage, man ser att jag är gravid men den är inte stor och jobbig. Dessutom är det en riktigt livlig liten krabat som bor där, den här veckan har jag börjat känna jätte mycket rörelser hela tiden och Ben lyckades också känna nu. Mysigt är det att känna den lilla, mindre mysigt sen på slutet då man tror att revbenen ska gå av och hen kommer igenom magen. Så jag tycker att det är helt okej för tillfället. Illamåendet är borta och orken är så där helt okej, varierar ganska mycket från dag till dag. Foglossningen börjar vara lite jobbig vissa dagar och så har jag svårt att få bekvämt för ryggen särskilt när jag sitter i soffan.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

