Erfarenheter om väggtarror?

Ikväll har jag funderat lite på Addes bilvande rum. Jaa nu ska vi verkligen ta tag i det, vi kommer inte att rymmas alla fyra i vårt sovrum plus att jag gärna skulle få undan ens lite leksaker från vardagsrummet. Vi kommer nog inte att göra något hemskt invecklat med det. Först hade jag tänkt tapetsera en vägg med någon trevlig tapet men så började jag fundera på väggtarror istället. Jag googlade lite och hittade genast en sida med hur många som helst som jag kunde tänka mig. Dessutom stod det att det är så enkelt att lägga dit dem och att få bort dem. Det skulle vara helt super för jag vet ju hur det är med barn. Just nu är Blixten det bästa som finns men om ett år vill han inte se något sånt alls, typ. Så värst dyra är de ju inte heller vilket också är ett stort plus. Men är det nu verkligen så enkelt sen att använda såna här tarror? Någon som har lite erfarenhet att dela med sig av?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

5 thoughts on “Erfarenheter om väggtarror?”

  1. Hej, vi har väggtarror i sonens rum och det var nog inga problem att lägga dit dom. Våra är nog inte så stora, kan vara att ju större dom är desto svårare är det att få upp dom. Vi tänkte också som så att tarror är enklare att byta ut då han växer. Vi har nu haft dom i snart två år och alla sitter ännu bra fast. Vi beställde våra från Bauhaus.

Kommentera

