Tröttsvammel

Usch så jag har varit trött den här veckan. Två nätter sov jag som en kratta av någon anledning och sen var det färdigt. Sömnen är tydligen väldigt viktig för mig just nu för sen hade jag sån huvudvärk en dag att jag mådde illa och fick gå hem tidigare från jobbet. Sen vilade jag hemma och sov ett par bra nätter så var det bättre igen. Men idag är jag trött igen, tur att det är fredag. Dessutom gjorde illamåendet en comeback imorse, mindre välkommet. Så jag tror att jag ska satsa på att sova den här helgen. Kanske byta Addes säng? Jag måste kolla om vi ens har lakan till den, jag har lagt undan allt och minns inte vad där finns längre. Idag har vi ännu musiklekis innan vi tar helg. Idiotisk tid egentligen att ha det på fredag eftermiddag. Jag skulle behöva en vinterrock åt Adde också och en tjockare mössa. Plötsligt skulle alla tjocka kläder plockas fram och jag saknade allt möjligt ändå visade det sig fast jag trodde vi hade allt.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

