Rådis 23+3

Imorse hade jag rådgivning. Lite spännande var det att köra iväg med sommardäck såklart. Men jag startade i tid, otroligt nog fast jag skulle via dagis, och allt gick bra. På vägen körde jag förbi Succemorgons tält och tänkte hur jäkla pinsamt det skulle ha varit att just idag krocka i den där korsningen. Tur så klarade jag mig. På rådgivningen var allt bara bra. Jag hade ökat i vikt lite mer än jag hoppats på, fast jag nog hade det på känn. Visst har jag ätit lite mer choko än normalt på sista tiden men mest har jag nog ätit mat. Jag skulle kunna äta hela tiden, nu har jag just ätit en ordentlig tallrik korvsoppa och är ändå hungrig. Så vad gör man sen när vikten ökar fast man äter bra. Kanske det jämnar ut sig ännu. Jag skulle inte vilja ta stress över vikten men ändå gör jag det. Jag fick Kela papper också så nu är det bara att fylla i alla blanketter och skicka in det. Nu hade också ett läkarbesök fallit bort så läkaren ska jag till först i vecka 36. Inte mig emot, jag gillar ändå inte läkaren.
Kvällen har jag och Adde spenderat på tumis och nu ska han just i säng så sen får jag njuta helt i min egen ro innan Ben kommer hem. Skönt med fredag imorgon.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

