Önskelistan 2014

Jag tänkte skriva ner Addes önskelista igen inför jul. Några saker har han redan på kommande, så dem lämnar jag bort. Men här kommer sånt som han gärna skulle få (hoppas jag).

Det enda jag med säkerhet kan säga att han så där helt själv önskar sig är Blixten McQueen. ALLT som har med honom och Bärgarna att göra. Bilar, små och stora och whatever som de finns på.

Lightning_mcqueen_cars_2

I tema med det så gardiner till hans nya rum, gärna då kanske med just Blixten på.

CARSg5

En matta till nya rummet. Här hade jag tänkt mig en sån där bilmatta med vägar på. Bara den är någonlunda stor. Annars så funkar ju Blixten här också.

barnmatta_city_multi_f

Kläder i storlek 98 och 104. Byxorna ska vara smala modeller, sen långärmade, t-skjortor, tvådelade pyjamasar (Kappahl har fina). Helt enkelt vardagskläder.

759522_F_02672212_F_02

Så mycket annat behöver han verkligen inte. Leksaker kommer ändå, det vet jag. Ett förkläde kanske, modellera, spel för 2-3 åringar. Pengar är också en riktigt bra gåva till ett litet barn, spargrisen behöver matas.

Jag själv har bara egentligen en sak som jag verkligen önskar mig nu till jul och födelsedag. Det är en Ergorapido dammsugare (eller liknande om det finns någon bättre). Den skulle så behövas för oss som hela tiden har något smått att dammsuga men jag orkar inte släpa fram vanliga dammsugaren. Dessutom såg jag just att den finns i PINK!

Ergorapido%20-%20Aust%20low%20res

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

One thought on “Önskelistan 2014”

Kommentera

