Mera önskelista 2014

Jag tänkte fylla på lite i önskelistan nu inför jul när jag har fått lite tips från andra håll och kommit på saker som kanske skulle intressera.

  • Modellera skrev jag ju redan sist, men tänkte ännu precisera det till PlayDoh eftersom det verkar vara den absolut bästa efter vad jag har hört av andra.
  • Böcker, hans intresse för att läsa böcker har plötsligt blivit så stort så alla böcker är välkomna. Inte så myckt text dock för han orkar inte lyssna på samma bok särskilt länge.
  • Någon bok med tarror som man ska limma in. Jag älskade såna här när jag var liten och han är nog lite av en påtare så kanske han skulle gilla.
  • Stora hamapärlor, dem tycker han om sa de på dagis och jag ser gärna att han sitter och pysslar med sånt här.
  • En Skruva själv maskin, finns åtminstone i Clas Ohlson. Han leker ofta att han byter däck eller så på sina bilar så den här borde vara perfekt.
  • En pulka, vi har bara baby pulkan ännu så kanske han skulle vilja ha en stor. Eller en Stiga kälke.
  • Delar till Brio tågbanan. Då menar jag bara själva banans delar. Visst får det komma något tåg med men mest skulle vi behöva själva banan eftersom den vi har bara är kurvor och lite krånglig att få ihop.
Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

