Alma Amanda

Julen 2014 blev den som kom att förändra våra liv för alltid. 23.12.2014 föddes vår fina lilla dotter Alma. Hennes hjärta var väldigt dåligt men hon kämpade med oss några timmar. Vi blev tvåbarnsföräldrar denna jul, och samtidigt änglaföräldrar. Vår lilla julängel ❤️

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

19 thoughts on “Alma Amanda”

  1. Jag beklagar sorgen. Mina tankar har idag varit hos dig och din familj och jag hoppas att ni får styrka av varandra i er stora sorg. Idag har jag tänt två ljus, ett för vår änglapojke och ett för er ängladotter. Våra skyddsänglar. Livet är ibland så himla orättvist. Kram

Kommentera

