Lite som vanligt

Vi har ju faktiskt gjort helt normala saker också på den senaste tiden även om det knappast verkar så. Vi har umgåtts mycket med vänner, det behövs verkligen just nu. Vi har börjat göra klart Addes rum, eller inte vi utan Ben och min pappa. Jag kan ju inte göra något och Adde får inte även om han väldigt gärna vill. Så vi hängde med min mamma så länge de grejade. Igår fortsatte de och då var vi hos min syster igen. Adde fick leka med kusinerna och så bakade de alla bullar tillsammans. Jag fick bara sitta och se på och sen äta när det var klart, så skönt för en trött mamma. Idag var Adde i dagis och jag och Ben hann shoppa lite. Jag köpte en tröja på rea och ett par stövlar för presentkortet jag fick till julklapp. Efter det åkte vi ännu till Bauhaus och handlade lampor till hallen och takpanel till Addes rum. Vi har verkligen flängt runt och jag är helt slut. Vi har också fått alla viktiga datum fixade så kanske jag somnar i tid ikväll.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

