Vill uppgradera

Igår var jag fem före att beställa en iPhone 6 åt mig. Min fyra börjar vara så sjuhuuukt långsam att den snart flyger i väggen med mina goda nerver. Men så började jag fundera på alla tusen bilder och annat som jag har på min telefon. Jag använder knappt alls iCloud och sånt. Så hur ska man bete sig med allt ifall man byter telefon? Jag blev för lat och sket i det så länge. Men jag vill verkligen ha en ny telefon.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Vill uppgradera”

  1. Du tar bara säkerhetskopia av gamla telefonen och sedan installerar du den nya med den säkerhetskopian, och vips är allt på plats även där!

    Men. Kan vara bra att se till att ha fyran & iTunes uppdaterat till senaste versionerna så att det inte skulle uppstå problem pga versionshantering..

    1. Jag tyckte väl att jag någon gång har säkerhetskopierat men kom inte ihåg, haha. Bra tips om iTunes det måste jag nog kolla. Kanske jag orkar beställa en ny då 🙂

Kommentera

