Bra dagar med ny lur

Här har jag två riktigt bra dagar bakom mig. För det första har ju vädret varit ljuvligt nu i två dagar. Tänk vad lite sol kan göra för humöret. Igår fixade jag med en hel massa. Jag var till butiken och handla, tvättade bilen, målade lite och annat smått och gott. Idag har jag sen mest slöat. Det är skööönt med såna dagar ibland också. Jag beställde en ny telefon igår också och den kom redan idag så jag har haft fullt upp att fixa med den. Förstås hade jag inte alls tänkt på att det IGEN ska vara mindre simkort nu i iPhone 6 så jag blev väldigt besviken när jag skulle lägga i det. Men efter lite googlas så hade jag en modell utprintad och fick simkortet klippt så att det passade. Gissa om det är skönt att ha en telefon som är snabb. Något annat fel hade egentligen inte min 4:a men mina nerver höll inte längre med den när det räckte från a till ö att få något gjort. Nu får den fungera som youtube maskin åt Adde här hemma. Imorgon har jag ännu en lugn hemmadag här, får se vad jag ska hitta på då. Sen är det redan fredag och det betyder Helsingfors besök för oss. Jag har redan en lång lista med frågor skriven så att vi inte ska glömma något.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

