Mera elände

Vi hade en riktigt lyckad helg med bl.a. crosskart tävling i Ingå, mat hos goda vänner och båtmässa. Roligt att vara hela familjen tillsammans och göra saker. Så kom måndagen och vi började vår vecka hemma, jag och Adde. Han började med ett eländigt humör hela morgonen, sprang bara runt och skrek. Det bådade inte gott för resten av veckan. Men humöret blev lite bättre som tur. Sen fick vi veta att famo och fafas hund var sjuk och lite senare att han inte klarade sig. Jag var aldrig så förtjust i hunden men nog tog det på att få det beskedet ändå. Har inte vår familj fått stå ut med tillräckligt elände redan tycker jag. Nu skulle det verkligen få hända något bra emellan. Svårt att inte bli en bitter surpuppa.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Mera elände”

  1. Hoppas att resten av veckan fortsätter bättre! Eller inte bara veckan, utan att vinden skulle vända nu för er. Och allt skit skulle blåsa åt andra hållet också! Kram ❤

Kommentera

