Super helg med rolig typ

Vi hade en riktig super helg den här helgen. Åtminstone så tycker nog Adde det. På fredagen fick han leka hela kvällen med två jämngamla flickor, på lördagen var det kalas hos hans kusiner så då fick han leka med dem och så på söndagen var vi till Huimala med våra vänner och deras dotter. Härligt att se hur roligt barnen har fast man själv blev helt slut och knappt orkade springa efter. Vi måste nog definitivt åka dit på nytt något tag. Det ska bli skönt nu med vår och sommar också så kan vi göra lite utflykter till lekparker och liknande. Adde är så rolig att umgås med nu fast han trotsar så mycket han bara hinner och ofta driver en till vansinne. Men han har så mycket roliga juttun när han leker. Han pratar hela tiden och berättar en massa så man får skratta åt honom. På onsdagen har han namnsdag och jag köpte en förpackning Play Doh för ett tag sen när det var på rea som han ska få då. Hoppas han gillar att modellera. Borde köpa lite formar och grejer till tänkte jag också om jag hittar något bra. Idag har vi sen bara tagit det lugnt. Han har blivit snorig igen så vi har mest slöat istället för att vara ute i regnvädret. Skönt det med. 





Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

