Starka känslor

Det är mycket känslor hela tiden och de är alla väldigt starka. Varje dag går jag nog igenom det mesta, det växlar snabbt och är jag glad så är jag riktigt glad och är jag arg är jag väldigt arg osv. När jag är hemma så har jag inte alltid så mycket att göra så jag har surfat runt en hel del, mycket på pryltorgen på facebook. Det är något som ofta får mina känslor att koka. Igår såg jag ett klädskåp som såg helt perfekt ut till Addes rum. Säljaren hade inte skrivit ut mått och pris utan skulle ge det till intresserade. Jag skrev direkt att jag var intresserad och ville ha mått och pris. Efter mig skrev flera stycken och när säljaren sen efter ett par timmar äntligen skrev ut mått och pris så hade min telefon slutat plinga för nya kommentarer på annonsen så jag missade det med fem minuter och någon annan skrev köper. Fast jag tycker att jag borde ha fått chansen eftersom jag var först. Så jag blev faktiskt riktigt förbannad, såpass att jag inte fick sömn och ännu nu på morgonen är arg. Vi skulle behöva skåp till Addes rum. Där var inbyggda skåp tidigare som vi rev ut. Helst skulle vi vilja ha Ikeas Pax med skjutdörrar eller liknande men de är lite över vår budget just nu. Så vi har funderat på andra alternativ eller att kanske bygga själv. Om någon som nu läser råkar vara på väg att byta ut sina skåp så får den gärna höra av sig. 240 cm breda får de helst vara. Eller om någon har bra tips på dörrar ifall vi fixar något eget. Och jag får väl endera sluta kolla pryltorgen alls eller sen hänga där ännu mera för att undvika samma igen. Tur så borde ju mitt humör svänga snart igen hehe. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Starka känslor”

  1. Men sånt där är ju så himla irriterande! Samma med folk som skriver ”Säljer när priset känns rätt!” o så e INGET PRIS BRA. Liksom ”Näää de e no lite lite!” Skriv ut va du vill haaa dååå..!

      1. Precis 😀 Det var ett bord jag bjöd på som fanns i en grupp, plötsligt försvann hela bilden? Såg det sen i en annan grupp o skrev på DEN bilden o fråga att månne jag hade råddat nåt o frågade om pris… O så tog h*N bort också den bilden! Jag var lääänge irriterad på det, kan man int skicka medd då ”sorry det är sålt” eller nåt? Nää men ta bort allt bara… Alltså kunde klaga länge på allt man blivit irriterad på 😀

      2. Haha jag förstår precis! Sånt där budas hatar jag överlag, det finns inget startpris och ingen tid. Och folk som skriver köper på allt och sen ändå inte gör det. Men tydligen är det ju så man måste göra för att kunna få något. Haha nej jäkla fb 😀

Kommentera

