Ett vackert sken

Ikväll har jag stått ute och frusit och tittat upp mot himlen. Jag läste tidigare idag att man kunde se norrsken idag ända ner i södra Finland så jag tänkte att jag måste komma ihåg att titta när det var klart väder och allt idag. Men jag höll på att glömma ändå, tur att Ben såg att det var något där på himlen när han var ut med Hugo. Det var ju inte som norrsken som man ser på bild. Men det var ett sken som strålade ner från himlen. Det såg ganska mäktigt ut och där uppe i mitten blev det olika former. Alla kan säkert gissa vad jag tänkte på när jag stod där. Jo Alma såklart. Det såg faktiskt ut som om det lyste ner från himlen. Som om vår lilla älskling lös ner på oss. Riktigt fint. Någon annan som såg?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

3 reaktioner till “Ett vackert sken”

  1. Nej, tyvärr. Läste på fb igår kväll att folk tittat på norrsken men vid det laget va ja så trött så ja int ens orka gå ut… idag harmar d ju förstås när jag missat d fina fenomet! 😐

Kommentera

