Wapp

Jag har haft en riktigt skit vecka hittills. Jag har haft mina orsaker men vi ska inte gå in på det just nu. Idag är det vappen och jag förde just en liten racerbilsförare till dagis på maskerad. Hoppas han har roligt. Jag måste städa lite här hemma och tänkte hänga upp lite ballonger och serpentiner. Inte har vi kommit ihåg att köpa någon vappballong åt honom heller men kanske vi hinner ännu idag. Så mycket planer har vi inte sen, jag tänkte dricka lite skumppa åtminstone. Sen blir det skönt med långhelg och jag ska försöka ladda inför jobbet på måndag. Nästa vecka blir nog en bra vecka det. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

