Sorgen efter ett barn

 

Jag har sett den här jämförelsen tidigare, och när jag såg den idag igen så tänkte jag att jag bara måste dela med mig. Det är en väldigt bra beskrivning nämligen. Om någon vill försöka föreställa sig. Men jag hoppas faktiskt att ingen nånsin behövde känna det här. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Sorgen efter ett barn”

  1. Med tanke på hur ledsen jag ännu är över min pappa som gick bort 2 år sen så kan jag bara föreställa mig hur det känns för dig. MEGAKRAM. Kan inte säga så mycket annat… ❤ ❤ ❤

    1. Det är nog otroligt hur man kan sakna någon som man knappt har träffat. Men man lär sig leva med det och saknaden blir en del av livet. Kram ❤

Kommentera

