Sommarpaus

Juni närmar sig med stormsteg, trots att det inte alls känns så, och min blogginspiration sinar i samma takt som dagarna i maj månad. Jag får inte riktigt något skrivet mera och det känns just nu lite som ett tvång att uppdatera något här. Jag har länge redan funderat på det här och nu har jag beslutat mig för att ta en paus ifrån bloggen i juni och juli. Det kan hända att jag kastar in ett inlägg nu och då om det känns som att jag verkligen vill skriva av mig något, men annars kommer jag nog bara att koncentrera mig på livet och sommaren nu två månader framåt. Så nu tänker jag önska alla ni som orkar läsa här en riktigt skön sommar, och lova mig att ni återkommer i augusti okej? Jag kan redan nu lova att jag kommer att återkomma med stora nyheter, äntligen ser det nämligen ut att hända roliga saker i vårt liv. Tills dess får ni gärna följa mig på instagram, där kommer jag att vara aktiv @karinmholmstrom hittar ni mig som där och jag godkänner nog alla följarförfrågningar. Ha det bra!

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Sommarpaus”

  1. Förstår dig! Hittar dig på Instagram istället 😊 Hoppas ni får en underbar sommar och att vi får ta del av allt i höst igen!!

Kommentera

