Tillbaka!

Hallåå! Någon som ännu orkar titta in här? Min semester är slut och jag har jobbat första dagen idag och tänkte nu att det skulle passa bra att avsluta den här sommarpausen samtidigt. Lite sommartakt kommer jag nog ännu att ha, men något inlägg i veckan ska jag väl få ur mig. Hur har sommaren varit för er då? Det känns ju inte riktigt som om det har varit någon sommar. Fyra veckor semester svishade förbi, men var det faktiskt sommarsemester? Jag som hade planerat att bo på stranden. Istället fick vi bo en hel del inne. Men egentligen passade det mig alldeles utmärkt att vi hade en lugn semester och mest var hemma och jag har inte ens haft dåligt samvete för att vi ibland inte gjort ett skit på dagarna. Adde har inte klagat och vi har ju fått vara tillsammans åtminstone. Jag ska berätta lite mera senare om vad vi nu egentligen gjort den här sommaren. Och så ska jag skriva om vår 3-åring, det kräver helt klart ett eget inlägg. Och kanske om hur jag själv mår nu när det gått sju månader sen helvetet. Något annat jag borde skriva om? Eller kanske ni bara vill säga hej så jag känner mig välkommen tillbaka, hihi. 

   
    
 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

18 reaktioner till “Tillbaka!”

Kommentera

