Imorgon gäller det

Just nu börjar jag vara på väg att bli ett riktigt nervvrak. Jag märker inte så här direkt att jag funderar och grubblar på saker, inte så där att jag kan komma på mig själv med att sitta och tänka på något. Det är mera undermedvetet, jag drömmer ofta om sånt som oroar mig och så blir jag så sjuuuukt irriterad. Alltså verkligen. Ikväll ska jag försöka hålla mig lugn där hemma och inte få utbrott på någon, verkligen försöka. För ja jag är SÅ nervös inför morgondagen! Domedagen är snart här. Fy fan alltså, har inte sovit ordentligt alls inatt och nästa blir säkert ännu värre. Känner att jag inte riktigt kan tänka klart idag och irriterar mig på allt och alla omkring mig. Ännu är det över 24h innan vi ska vara där på Kvinnis. Jag hatar att inte ha en morgontid, fast nu är det ju kanske bäst eftersom vi ska ända dit, och före det måste dumpa Adde och Hugo i Ingå. Den här dagen har känts så otroligt avlägsen och nu är vi ju ändå just där, men nog fick man ju snabbspola ännu lite. Men jag kan nog inte riktigt åstadkomma något bra blogginlägg just nu. Jag tänkte bara påminna er, så att ni också kan vara skitnervösa för vår del imorgon, och framförallt hålla alla tummar och tår att vi kommer därifrån med endast bra nyheter nu! Ja just det jag är ju halvvägs nu, jippii! Nästa mål är att komma till såna veckor att de skulle försöka rädda lillen, och sen komma över den där jäkla vecka 30 då Alma föddes. Vi hörs kanske imorgonkväll, eller senast på onsdag.

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

13 thoughts on “Imorgon gäller det”

    1. Jag tror ju faktiskt det också, men samtidigt vågar jag inte riktigt tro. Så det ska bli verkligt skönt att få det bekräftat! Och tack! Det ska nog gå bra 😊

  1. Tänker på er imorgon. Vi har tid 9.15 imoronbitti. Skit dålig fiilis här och riktigt spy nervös. Låt den här natten gå fort 💜 Och så tror vi starkt på endast goda nyheter! Kram

Kommentera

