Stor kärlek till liten typ

Tack snälla ni för alla tummar ni har hållt för oss och alla grattisar och fina och glada hälsningar. Det betyder verkligen mycket för mig. Det känns skönt att ha vågat berätta och nu ännu till få komma med goda nyheter. Helt otroligt. Och jag är så förälskad i det här lilla pyret redan, alltså en sån stark kärlek har jag inte känt tidigare för mina ofödda barn. Jag som var rädd att jag inte skulle kunna och våga knyta an alls till den här lilla i magen men istället har jag gjort det mycket mera den här gången. Kanske det är för att vi vet vem som är där den här gången. Eller för att jag också vet hur det är att mista allt det där. Samtidigt som just det är orsaken till att det är svårt att våga, så är det också en orsak att älska mera redan nu. Den här lilla ska få all kärlek som bara finns från allra första början. För tänk om något skulle hända och jag inte har känt något för det här barnet, det skulle också kännas fel. Jag är väldigt känslosam, gråter när jag ser ultraljudsbilderna och tror jag ska spricka av längtan när jag ser bilder på små bebisar. Ännu är det länge kvar men jag tror veckorna kommer att gå ganska snabbt nu. Igår mot slutet av ultraljudsundersökningen fick vi se en tydlig tummen upp. Ungefär som att hej mamma och pappa ta det lugnt bara jag mår bra här. 407 gram att älska just nu ❤

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

2 thoughts on “Stor kärlek till liten typ”

Kommentera

