Fredag, tack och lov!

Just nu kan jag inte säga annat än TGIF!! Det här har varit en tung vecka. Jag har haft så mycket program hela tiden och det har varit en massa rådd med allting. Jag märker att jag har allt för mycket på gång nu, min hjärna hinner inte med. Det värsta är att jag börjar rådda på jobbet nu också. Jag kommer inte ihåg allt som jag ska göra mera. Det är nog ett säkert tecken på att jag skulle behöva lite ledigt. Jag har inte gjort mycket annat än kört av och an den här veckan känns det som. Och rett ut en massa yras. Igår var jag till rådgivningen. Allt är bra med mig och lillis. Men så kom det fram att de igen har yrat något här på mödrapolin. När vi senast var där sa läkaren att i v36 ska jag komma dit på läkarbesök så de kan ultra och kolla hjärtat ännu. Okej tänkte jag och vi bokade tiden färdigt och allt. Sen började jag senare undra för jag ska också på synnytystapaarviointi i v36 till Lojo då antagligen, att ska det verkligen vara både och då. Så jag frågade på rådgivningen igår och hon sa att nej nej inte ska du nån annanstans än Lojo då, helt onödigt. Jaha men wtf?! Sen började det störa mig senare så jag mejlade till sist läkaren och frågade, och sidu bara det visade sig att det var v26 jag borde till mödrapolin! Vilken tur att jag alls började fundera på det här och frågade, jag menar det är ju inte länge till 26 mera. Hela tiden är det någonting sånt här och jag blir så slut på det! Som om jag inte hade tillräckligt att fundera på ändå. Jag börjar få lust att skita i alla läkarbesök mm. för de ger mig ändå bara mera att fundera och oroa mig för. Suck. 

Nåjo nu är det åtminstone fredag, min kropp och knopp är båda helt slut. Jag skulle helst bara ligga i sängen imorgon men vi har fullt program. Hoppa loss ska vi fara på först, jag vill verkligen när det en gång ordnas något för barn här i våra knutar. Sen har vi två kalas vi borde hinna med efter det. På söndagen är det sen igen barnloppis som gäller. Kanske jag bara borde fara och sova nu genast så att jag ska orka?

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

