Redan uttråkad

Jag lovade mig själv att bara vila den här veckan, och sen nästa vecka se om jag kan börja greja på lite sakta beroende på hur det känns. Det var nog ett bra beslut för kroppen känns redan mycket bättre. Så skönt att kunna känna sig normal och inte gå omkring med en stenklump till mage som bara spänner hela tiden. Men nu börjar jag vara uttråkad. Jag orkar inte ligga stilla längre. Det är skönt på alla vis men också väldigt tråkigt. Nå snart får jag söka hem Adde och sen är det veckoslut och då är det inte längre lika tråkigt och lugnt här när alla är hemma. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 reaktioner till “Redan uttråkad”

  1. Att ta det lugnt har aldrig varit min starka sida om jag inte på riktigt är slut som kandidat. D.v.s i början av min preggotid. Men överlag att ta det lugnt, vad feen e det, och hur gör man?
    Som t.e.x att ligga o sola?!! Hur orkar folk? Elr att inte göra något då man just lackat naglarna?! Jaaa du ser, stört omöjligt! Det bor nog en liten adhd:are i mig 😂👍

    1. Jag är nog likadan fast jag ändå tycker att jag alltid är så lat 😄Men att sen bara vara funkar inte alls. Särskilt inte om man måste! Men nu får jag nog bita ihop bara för det är det som känns bäst just nu.

  2. Aaaw skönt att det har känts bättre nu! Men jag känner tyvärr igen mig i det där att bara vila när man typ ”måste”. Hur gör man då??

Kommentera

