Resfeber eller?

Just nu känns det inte som om vi har de bästa förutsättningarna för vår resa. Jag är helt sjuuukt trött idag, kommer säkert att sova redan före 21 ikväll. Eller sen somnar jag inte alls och är ännu tröttare imorgon, det är också ett alternativ. Dessutom är det grym storm idag! Snälla säg nu att det ska lugna ut tills ikväll?! Jag är verkligen inte sugen på att gunga så värst mycket. Nå förutom det så borde det väl gå bra. Adde är och firar lilla jul på dagis och snart ska jag redan söka hem honom. Han är så ivrig på att fara till mommo och mofa, tur att han ännu inte fattar att vi ska göra något ännu roligare. Eller vad vet jag, i hans värld är väl det roligaste som finns just att vara hos dem. Jag tänkte hänga upp lite julstjärnor och ljusstakar här innan vi far så det bara är att plugga i dem sen på söndagen när vi kommer hem för då är det ju redan första advent. Men jag har inte orkat upp från soffan ännu mera än att kasta lite ved i spisen. Kanske vi måste försöka sova en stund när Adde kommer hem innan vi ska fara, fast jag tvivlar på att det ändå lyckas. Ja men trevlig helg då! Och håll tummarna för mindre blåst och regn. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 thoughts on “Resfeber eller?”

Kommentera

