Adrians önskelista 2015

Det har varit svårt att komma på något att önska i år, vi har liksom både leksaker och kläder ganska bra. Frågar man honom själv så vill han ha en robot, ingen aning vad det sen egentligen innebär. Men några saker finns det ändå som han kunde få. 

– Pyjamasar storlek 104. Han använder 98 ännu men de börjar bli lite små nu, 98/104 kan ännu gå men 104 skulle vara bäst. Kläder isåfall i 110 så vi har på växten. 

– Delar till Brio tågbanan. Och då menar jag själva banan. Vi har så några delar nu att vi knappt får en rund bana ens byggt. Och kanske ett batteridrivet tåg till. 

– Platta att bygga Duplon på. Det här är något jag tänkt på ett par år redan, och ännu har vi ingen. Han kunde också börja få lite vanliga små legon att bygga med. 

Det är väl ungefär det. Bilar och traktorer har vi i överflöd så det behöver vi verkligen inte. Filmer är alltid pop, likaså spel. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

