Bloggträffen

Igår var det dags för bloggträffen i Karis då. Jag var nog lite nervös, som jag sa tidigare så är det här nog inte någon direkt naturlig situation för mig. Men som tur hade jag ju Johanna vid min sida åtminstone så jag kände någon. Vi började i Lindas butik DinoDina med glögg, mingel och shopping med super rabatt. Jag var väldigt sugen på en hel massa kläder men tyvärr så passar inte så mycket på min kropp just nu. En härlig tröja fick ändå komma med mig och den har jag redan gått med hela dagen idag. Sen förflyttade vi oss till KW där vi fick god mat och umgås i trevligt sällskap. Jag är ju inte den som har allt för lätt för småprat, jag följer mera med diskussioner lite på sidan om. Men jag hade ändå jätte trevligt, roligt att träffa folk på riktigt som man har följt via olika sociala medier redan länge. Och maten var väldigt god! Ännu bättre hade nog biffen smakat med ett glas rött som jag verkligen har suktat efter på sista tiden, jag som inte ens är någon vindrickare direkt. Men alltså jaa, jag är väldigt glad att jag bestämde mig för att delta efter mycket funderas. Det är nog något jag borde göra oftare. Hemma var jag väl ungefär 22.30 och satt sen ännu uppe hur länge som helst, tänk att jag orkade. Som den grymma bloggare jag är så tog jag inte en enda bild under hela kvällen. Tur så var de andra deltagarna bättre på det så ni får se på deras bilder. Stort tack till Sandra och Linda för att ni ordnade, alltid roligt när någon orkar ställa igång med något. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 thoughts on “Bloggträffen”

  1. Roligt att träffa dej på riktigt! Jag har inte heller så jätte lätt för småprat med såna jag inte känner, men övar mej och försöker hänga med i diskussionerna.

  2. Ja, ingen känner ju varandra så jätte väl, så vanligtvis kan det ju lätt bli lite stelt på såna här evenemang. Men jag tyckte vi hade jätte god stämning ända från början 😊 Kul att du kom!

Kommentera

