Klagotext

Nu bara måste jag klaga lite. Jag sover så jäkla dåligt just nu att det inte är klokt! Det har gått till det att jag drar mig för att alls gå i säng på kvällen för jag vet att jag ändå bara kommer att ligga där och tvinna sen. Jag får inte bekvämt på något vis. Gud så jag längtar efter att sova på rygg eller mage just nu! Jag hittar verkligen ingen riktigt skön ställning, och att sen svänga sig av och an från sida till sida är tillräckligt störande redan det. Det måste ske exakt på ett visst sätt för att min äckliga lösa höft/bäcken vad det nu är inte ska kännas som den hoppar löst. Sen när jag äntligen har somnat och sover så måste jag ju såklart upp på wc och sen börjar samma sak igen, jag får inte sömn. Inatt hörde jag dessutom i syner och tyckte Adde ropade från vessan men när jag kommer dit så är ingen där och jag går till hans rum och där sover han ju gott. Gissa hur irriterad jag blev just då. Jag har alltid en bra natt sen ibland då jag sover som en stock, men de nätterna fick ju gärna komma liiite oftare. Kanske det är någon psykisk stress bakom det här också och jag sover bättre om en vecka, vem vet. Jag hoppas verkligen på det för det känns som 6 långa veckor kvar till bf annars. Jag tycker inte alls om att vara så här trött och irriterad hela tiden. Nu har jag fått klaga åtminstone så kanske det redan hjälper. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

4 thoughts on “Klagotext”

  1. Ja men gud så jag känner igen mig 🙂 men positivt är att jag var såå miserabel att de här första sju veckorna typ bara har varit skönt och bra. Jämfört med att ha magen och obekvämt så mår jag fysiskt så bra fast jag int kan sporta ännu så klart. Sen är jag knappt irriterad, känns det själv i alla fall. I alla fall jämfört…

Kommentera

