God Jul

Ingen sovmorgon här inte på julafton, jag som hade hoppats. Jag tänkte passa på att slänga in ett litet inlägg, sen tänkte jag vara offline den här julen. 

Först och främst TACK till alla som på något vis visade sitt stöd igår på årets tyngsta dag. Det är tyvärr inte alla i vår närmaste krets som verkar förstå överhuvudtaget att vi ännu sörjer ett barn. Som jag skrev på fb så ska Alma snart bli storasyster men det betyder inte att jag inte saknar henne alla dagar. Men tur så finns det de som förstår. För utan stöd av andra hade jag nog aldrig klarat det här året. Nu känns det igen som en sten lyfts från mina axlar och jag är redo för julen. Redo att fira en bra jul igen och få nya fina minnen. Vi kommer att fira med min familj idag och jag ser fram emot det. Vi ska t.om. besöka julkyrkan första gången på flera år. 

Så God Jul alla fina ni! Ta hand om varandra lite extra idag!

  

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

6 thoughts on “God Jul”

Kommentera

