Gott Nytt År

Äntligen har vi kommit till slutet på det här året. Nu när jag ser i backspegeln så kan jag ju nog tycka att det har varit ett helt okej år ändå, ganska bra t.om. Men nog har det varit det tyngsta året hittills i mitt liv. Vi hade ju helt andra planer för det här året, det var nu vi skulle få ett barn till, men det blir inte alltid som man planerat. Så nu är jag mer än redo att lämna det här året bakom mig och jag ser verkligen fram emot 2016. Det ska bli ett bra år nu äntligen, turen ska vända och vi ska få må bra och vara lyckliga. Den allra bästa händelsen kommer ju att vara redan i början på året när vår familj äntligen utökas och sen kan det ju inte annat än fortsätta bra. 

Så Gott Nytt År till er alla! Ta det försiktigt med raketerna. Tack och hej 2015 och välkommen 2016. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

