28 år

Igår var det min födelsedag, hela 28 år blev jag. En såå mycket bättre dag än ifjol. Jag fick sovmorgon och morgonmål med kaka och allting. Sen bakade jag lite och plockade undan här hemma innan gästerna skulle komma. Jag tyckte att jag inte hade mycket att göra och var ute i god tid men ändå fick jag stress, alltid samma sak. Och så grymt sjuk rygg! Den är hopplös nu när jag ska göra något, tror att det är musklerna där nere i korsryggen som är så stela och fast. Skulle ju inte skada att ha lite mera muskler och var i bättre skick. Nå det är inte så länge kvar nu. Sen var det fullt hus här i fem timmar framåt och livat med Addes kusiner här. Han hade ju såklart inte heller sovit på dagen så han var helt slut till sist och grät för minsta lilla. Nå han somnade åtminstone snabbt sen och sov någonlunda länge. Jag fick perfekta presenter och det var mycket prat och funderas kring när vårt knytte ska komma. Åtminstone blev det ju ingen födelsedagspresent åt mig, men så småningom blir det ju nog oberoende. Nästa vecka har jag program alla dagar som Adde är i lekis så kanske veckan går snabbt. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

Kommentera

