Gnällspiken

Just nu har jag noll inspiration att blogga. Jag vill inte göra det här till världens pirr och marr blogg och för tillfället är jag ganska pirrig och marrig hela tiden. Helt otroligt hur de här sista veckorna tär på mitt psyke. Idag är det två veckor till bf och aldrig har jag ju egentligen trott att något skulle hända före tidigast sista veckan, men ändå går jag ju och hoppas och blir galen när det aldrig händer något ordentligt. Dessutom har jag nu helt plötsligt börjat drömma mycket om vår bebis. Under hela graviditeten har jag knappt drömt men nu gör jag det. Fatta besvikelsen när du vaknar på morgonen och inser att hen ännu är där i magen och inte ett piss har hänt på hela natten heller. Förra veckan gick ändå otroligt snabbt, men jag hade också program alla dagar. Nu följande vecka har jag ingenting inbokat men hoppas på att kunna vila för är ganska trött hela tiden, och hoppas ändå tiden går snabbt. Det är ju inte länge kvar ändå, jag försöker tänka på det. Och bara jag och resten av familjen står ut med min irritation ännu lite så har vi ju det bästa priset här sen. 

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

6 reaktioner till “Gnällspiken”

  1. Förstår! Men ge ändå ett livstecken av dig ibland när man kikar in för att kolla om något hänt 🙂 . All lycka till!

Kommentera

