Hon är här!

Som jag har väntat på att få skriva det här! Hon är här! Vår älskade efterlängtade lillasyster föddes igår 26.1 kl.00.11 på natten med racerfart. Hon gjorde verkligen allt för att hinna på sin mofas födelsedag men lyckades inte helt. 3612gram och 51cm stort paket. Inget gick som jag hade hoppats, men jag ska berätta mer om allt senare. Vi får åka hem idag och hon är en sån storätare så jag sitter fast med henne hela tiden annars blir hon galen. Svårt att förstå att hon nu äntligen är här, som vi ändå har väntat. Och hon är en exakt kopia av sina syskon, se nu bara här på Adde till vänster och hon till höger. 

   

  

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

35 thoughts on “Hon är här!”

    1. Tack ☺️ Jag som tycker att nästan alla listat ut att det var en flicka, bra att jag lyckades lura någon iaf 😄 Jag vågar nästan säga att vi mår bättre pga racerfarten ☺️

  1. Åååå jag blir så glad 😍
    Jag trodde också ni väntade en kille 🙊
    Och hur lika Adde och lilltösen är, helt otroligt! Ojj nu väntar jag nog så på att få säga hej till vår buse!
    Så lycklig för er ❤️❤️

    1. Tacktacktack ☺️❤️ Jo alltså helt otroligt hur lika de alla tre har varit, de är verkligen stöpta i samma form ☺️
      Det är väl nu jag ska säga åt dig att det går nog snabbt 😜

      1. Haha 😂
        Väntar med spänning på er historia om hur allt gick!
        Men nu, nu skall du njuta o snusa på er fina flicka💗

  2. Vilken sötnos! 😚 Så skönt att få åka hem!
    Vill absoluuuut komma å hälsa på sen i någå skede å kanske ”låna” henne lite. Fast, jag vet int om jag kommer ihåg hur man håller i sånadär små mera 😂

    1. Du e så välkommen ☺️ Jag tänkte också först att herreguuud int minns jag ju hur man ska göra med en så här liten. Men nog gör man ju det bara sen ändå 😄

  3. Hurra vad skönt att väntan nu är över. Ska bli spännande att läsa hur det går, vi måst ta en träff i ingå Eller ekenäs mot våren sen med våra tjejer 🙂

  4. Härligt! ! Man riktigt känner babydoften från bilden. Grattis till hela familjen och njut i fulla mått! Heja Adde-storebror!

  5. Sååå gooer 😍, o hur hon liknar Adde! Vi ha haft samma alla 3ha likna varann man knappt ver vem vem när man sir på baby foton 😄. E så glad för er skull ❤️

  6. Så söt och jösses så dom liknar 😍 Väntan gick ju ganska fort sen ändå, säkert skönt att ha det öber nu! Väntar på utvärdering av förlossningen eftersom jag ,förhoppningsvis, snart ska dit 😄

    1. Jo så där är det, helt plötsligt gick det ju hur snabbt som helst 😄 Skönt, har svårt nu igen att tänka mig att hon sku vara i magen ännu. Jess förlossningen kommer nog 😄

Kommentera

