Namnet

Jag har väl hållt den här hemligheten länge nog nu så det är dags att avslöja namnet som lillasyster ska få. Vi måste lite smaka på det ännu när hon var född, men nog var det ju ganska svårt att ändra sen längre. Vi kör på vår linje med namn på A, hur töntigt jag än tycker det är så går inte det att ändra heller. Mellannamnet(n) har vi inte helt bestämt, eller vi har inte bestämt om det blir ett eller två namn till. Men jaa, håll i er nu då *trumvirvel* Alissa.

  

Publicerat av

kaaarins

Karin heter jag, 28 år och bor i Snappertuna i ett gammalt egnahemshus som är ett evigt pågående renoveringsobjekt. Jag jobbar som bokförare och bloggar om min vardag, mycket om småbarnslivet med barnen födda 07/12 och 01/16 och vår lilla ängel 12/14.

23 reaktioner till “Namnet”

Kommentera

